Vissjazzkoret fyller 40!

deler av konsert plakat

Vissjasskoret fyller 40 år i 2023 og dette ønsker de å markere med en jubileumskonsert der publikum inviteres til å dele korets glede for musikk.

Gjennom 40 år har koret fått oppleve mye, og har hatt konserter med store navn som Bengt Halberg, Sissel Kyrkebø, Tricia Boutté, Vamp og Ola Bremnes.

Til jubileumskonserten trekker frem egne stjerner, både aktive og tidligere korister. De vil presentere et program bestående av korsang med flere solistinnslag. Dirigent er Marcus Davidson. På klaver vil Oksana Shidlovskaya bidra.

Konserten skal holdes 18. november 2023, og siden vi da nærmer oss advents- og juletiden, vil publikum få høre et variert repertoar bestående av norske folketoner, populærmusikk, klassisk musikk og julesanger. Vissjasskoret håper mange finner veien til Udland kirke denne kvelden, og vi ser frem til å feire koret sammen med publikum!

Billetter kan kjøpes hos Ticket co