BARN ER BRA! brosjyren her.

Nå er programmet klart for BARN ER BR! Festivalen for, av og med alle barn!

Dette er en viktig festival. Fordi barn har så mye bra saker og ting dere gjør, tenker på og gir oss alle. På festivalen skal voksne og barn gjøre viktige ting alle sammen på en gang, og i forskjellige aktiviteter og alle sammen hver for seg.

Alle barn fra 1.-7.klasse inviteres til å delta på barnas egen festival, Barn er bra! Festivalen samles i år på litt forskjellige steder. I Rossabø kirke, Skåredalen kulturhus, Vår Frelsers menighetshus, Bleikemyr bydelshus og i Udland kirke. En festival, men vi samles på forskjellige steder for å ikke være så mange i samme rom…

I brosjyren kan du lese program for dagene og om forskjellige aktiviteter du kan velge mellom og hvor du har lyst til å være under festivalen. Da må du både se på hvilken aktivitet du ønsker og hvor den finnes.

Her er brosjyren: AKTIVITETER 2021