Bli med på ferie – uten koffert!

Diakon Annlaug H. Engmark og Vår Frelsers menighet inviterer pensjonister i Haugesund til å bli med på ferie – uten koffert! Hun byr på tre innholdsrike feriedager, alle dagene starter på Vår Frelsers menighetshus.

Dagene starter kl 09.00 og avsluttes med middag ca 15.30. Så kan du dra hjem og sove i egen seng!

Starter på menighetshuset.

Dagene starter på menighetshuset med kaffe og fortsetter med andakt og sang i kirken. Hver dag blir det også servering av både lunsj og middag på restaurant.

Hver dag med forskjellige tema.

På tirsdag og onsdag kommer Frisklivssentralen på besøk. På tirsdag skal de snakke om kosthold og på onsdagen er tema trim. Friskslivssentralen er et kommunalt helsetilbud og holder til på Havnaberg ved Byparken.

På kommer også Elin Rønnekleiv. Under overskriften «Den utrulege reisa» skal hun snakke om å gi livet nytt innhold og om å gjøre det man ikke kan.

Petter Steen jr. kommer på onsdagen for å fortelle om «Byen vår»

Nedstrandstur på torsdag.

På torsdag går turen til Nedstrand og der blir det guiding Janne Irene Eide iNedstrand kirke med altertavle fra 1611.

Hun inviterer også gjestene inn i Prestegardshagen. Der vil det være et åpent galleri med bl.a. kunst fra Afrika, som har brakt kontinentet inn til bygden gjennom kunsten. Det blir også anledning til å handle. På “Soknatun” serveres lunsj. Før bussen går fra Nedstrand kl 14.

Hele ferien med alt inkludert koster bare 500,- kroner! Så bli med på ferie – uten koffert!

PÅMELDING: FELLESKONTORET, TLF. 52 80 95 00

INNEN 26. MAI FOR MER INFO: SOKNEDIAKON ANNLAUG H. ENGMARK, TLF. 481 76 830

Første side av brosjyren for Ferie uten koffert