Konfirmantfestival i Norheim kirke.

Thor Haavik, også kjent som Farmen-presten hadde konfirmantene i sin hule hånd når han snakket om hvordan det kan være fornuftig å tro på Gud og om hvordan han selv hadde kommet til tro på Jesus.

Prosjektcamp-konfirmantene fra Rossabø, Skåre og Vår Frelser deltok i helgen på årets Konfirmantfestival i Norheim kirke.

38 Haugesundskonfirmanter fikk sammen med nesten 300 andre konfirmanter fra hele distriktet oppleve flotte show med sang og formidling av evangeliet.

Sammen-teamet fra Bjørgvin bispedømme bidrog med god musikk og engasjerte konfirmantene med både salmer, lovsanger og fellesdans.

Mellom morgenshow og kveldshow kunne konfirmantene hoppe og ha det gøy på Rush og ellers ta del i ulike aktiviteter i kirken.

De kunne delta i karaoke, sumobryting, speed-date, grill en prest, legobygging, tårnbygging og bibelquiz for å nevne noe. Når de hadde fylt ut aktivitetskortet sitt var de med i trekningen av en flott trådløs høyttaler.

Kl 1730 var det hele over med velsignelsen og konfirmantene dro hjem igjen.

Mange blide og fornøyde ungdommer. En flott opplevelse for oss alle som fikk være med. Gleder oss allerede til neste år.

På vegne av alle lederne fra Haugesund

Arnt Johan Vistnes