Konsert med Amateur.

På lørdag kan du oppleve konserten Millimeter med Amateur.

På konserten får vi høre vokalgruppen Amateur sin hyllest til Preus med spennende versjoner av hennes sanger.

Hadde tilknytning til Rossabø

Anne Grete Preus ble født i Haugesund i 1957, vokste opp i Rossabø og var aktiv i speideren i Rossabø kirke. Hun ble en av Norges mest populære artister og mottok fire Spellemanpriser. Da hun gikk bort i 2019 hadde hun oppnådd legendestatus for sin musikk og som foregangskvinne innen norsk rock.

Mat servering for en 10`er ekstra.

Konserten er en del av både jubileumsprogrammet til Rossabø og menighetens menighetsfest.

I anledning 50-årsjubileet inviterer Rossabø menighet nemlig til menighetsfest. De ønsker alle som føler seg som en del av Rossabø menighet velkommen, uavhengig av om du har gått i menigheten i kort eller lang tid.

På festen blir det servering av viltgryte, og is til dessert, i menighetssalen.

Pris for konserten er 150,- og ønsker du menighetsfest med servering av viltgryte, og is til dessert koster billetten bare 160,-!

Billetter kan bestilles på TickeCo