Husker du menighetsfestene? De var populære før pandemien – for de som husker så langt tilbake. På søndag 20. februar kl.18. ønsker Skåre menighet deg velkommen til menighetsfest med god mat og godt fellesskap.

Rikholdig og spennende program.

På festen vil den tradisjonelle medarbeiderprisen bli delt ut. Men de byr også på en spennende gjest: Kristian Eidesvik. Kristian Eidesvik er også far til et stort og godt kjent konsern, Caiano.

Med hardt arbeid og pågangsmot vokste fiskerinvesteringene og ble utvidet til Caiano med stadig økende investeringer i shipping, offshorerelatert virksomhet, eiendomsforvaltning og småindustri. Senere kom også investeringer i hotellene Saga og Maritim i Haugesund. Han har også investert betydelig i loddbøkene på  bedehuset på Bømlo og Udland, og var en god bidragsyter når Udland kirke fikk på nytt orgel.

Men kultur og underholdning er også en del av disse festene. Derfor er også andre viktige gjester invitert som Vestre Hauge saxofon-bataljon!

Men den viktigste gjesten er DEG men da må du melde deg på med sms til 93415416.

Utfordringen fra menigheten er klar: Velkommen til en fest i en levende menighet som ønsker å skape mer himmel på jord!

Ett kommentar til “Velkommen til en fest i en levende menighet som ønsker å skape mer himmel på jord!”