Tid for skolestart(leir)

Det er tradisjon for kirkene i Haugesund å arrangere en leir for de som skal begynne i 1 klasse. Skåre menighet benyttet seg av finværet og gikk på villmarkstur fra Udland kirke til Haralsdsvang.

Lek og gøy kjennetegner denne dagen. Den glade gjengen på 13 stykker, 2 jenter og 11 gutter, startet dagen i Udland kirke. Der var det samling og morgengymnastikk før de med friskt mot la ut i villmarken med lekeplassen i “Vangen” som mål.

Når de endelig etter mye strev kom frem ble de belønnet med pizzaboller og saft. Selvfølgelig ble det også tid til både lek og klatring i stativene før turen gikk tilbake til kirken.

Heldigvis er det fortsatt noen dager igjen til å komme til hektene igjen før mandag og starten på studenttilværelsern