“Barn er bra” tok Koronagrep. Nå starter påmeldingen!

Det knyttet seg lenge spenning til om det kunne bli avholdt festival i år, forteller festivalsjef Tom Landås. Alle reglene om antall deltakere, “meteren”,  og andre krav pekte alle i retning av at festivalen måtte avlyses.

Vi ble tvunget til å tenke nytt og er nå veldig glad for å kunne presentere årets «desentraliserte» Barn er bra! -festival med fem forskjellige festivalarenaer, Rossabø kirke, KM huset, Vår Frelser menighetshus, Bleikemyr bydelshus og Udland kirke.

Det blir nå et stort utvalg av aktiviteter og oppgaver for barna hele høstferien. De kjente morgen-og ettermiddagsshow i Haraldshallen blir å finne på hvert av arrangementstedene og vil streames slik at mange kan se det som skjer..

-Vi kan nå presentere hele 26 forskjellige aktiviteter barn kan melde seg på til. Vil du på dukketeater på Gamle Slaktehuset, Band på Bleikemyr bydelshus, Sjakk-klubb i Udland kirke, Skating og Parkour i Vår Frelsers menighetshus eller førsteklasseklubb i Rossabø kirke, for å nevne noe. Selv om vi deler opp festivalen er det mulig å selv velge hvor hen du vil delta. (se program som er vedlagt)

Det blir naturligvis helt nytt for Barn er bra! og gjøre det på denne måten, men her har vi strekt oss langt for at vi kan lage en trygg og kreativ festival innenfor de rammer vi nå har å forholde oss til. Nå håper vi mange melder seg på festivalen.

Du kan melde deg på her fra i dag og frem til 30 september.