Ny barnefestival i Haugesund!

I mars kommer det en ny barnefestival i Haugesund – TRO OG HOPP festivalen. TRO OG HOPP, er en helt ny festival for alle barn som går i 4.-7. klasse.

Når er påmeldingen åpnet – du finne den her.

Mange husker kanskje 24 hours-festivalen som ble arrangert av menigheter i Haugesund for noen år siden? Nå kommer en ny festival, fra de samme arrangørene: Vår Frelsers menighet, Skåre menighet, Tabernaklet og Misjonskirken i Skåredalen og denne gangen er også Rossabø menighet med.

24 hours-festivalen var et konsept som ble kjøpt inn fra Skjærgårdsgospel. Dette opplegget er nå avsluttet, men festivalen var så populær at menighetene ønsket å fortsette tilbudet. På den tidligere festivalen kom Skjærgårdsgospel med aktiviteter og mannskap, nå må menighetene gjøre det selv.

De har beholdt de tre viktigste delene: lek, samlinger og overnatting. – Vi skal ha samlinger med sang, bibelfortelling, konkurranser, nattkino, spise god mat og overnatte på KVH (Kristen videregående skole Haugalandet) og ikke minst skal vi hoppe på Rush trampolinepark, forteller Bjørg Lund fra Skåre menighet.

Festivalen arrangeres 18.-19. Mars.

Følg med her og på menighetenes Facebooksider for mer informasjon og påmelding snart.