For gammel for ungdomsklubben?

Når du ikke helt forstår hva de snakker om på ungdomklubben lenger, men synes kaffeslabberas med de gamle blir for kjedelig. Hva gjør du da? Du blir med i «Unge voksne».

For unge mennesker

Unge voksne er et samarbeid mellom Skåre, Vår Frelsers og Rossabø menigheter.  Søndager kl. 1930-2130 ca. 1 gang i måneden er det samling med felles måltid. Til hver samling er det invitert en gjest som prater om et gitt tema. I høst vil temaene være miljø, musikk og advent. Søndag denne helgen kommer kirkevergen i Haugesund, Kjetil S. Nordstrøm, og snakker om «Lederskap, kommunikasjon og samarbeid». Denne gang på Vår Frelsers menighetshus.

Har du lyst å være med?

Høstens datoer og tema:

6. september – kirkevergen blir med oss og snakker om lederskap, kommunikasjon og samarbeid
11. oktober – diakonen i Skåre menighet er med oss og har om tema innenfor miljø
8. november – musikk, vi synger sammen med organisten i Skåre menighet
6. desember – kapellanen i Skåre og Vår Frelsers menigheter har om advent med oss

For mer informasjon og påmelding

Facebook-gruppa «Unge voksne – Den norske kirke i Haugesund»